Promocja

Żeby osiągnąć wysoką sprzedaż dobra oferta nie wystarczy. Jeżeli nie chcesz sprzedawać produktów na podstawie bardzo niskiej ceny, musisz aktywnie promować firmę jak również poszczególne produkty. 

Aktywność promocyjna powinna być mieszkanie na wielu płaszczyznach. Należy zadbać o Internet, to zasadnicze obecnie medium. Nie zapominać o tradycyjnych mediach: telewizji, radiu i prasie. Powinno się wziąć pod uwagę reklamę zewnętrzną: billboardy, plakaty. W pewnych rodzajach działalności warto wyposażyć pracowników w oznakowaną odzież, na przykład w polary reklamowe. Na imprezach branżowych warto wręczać gadżety reklamowe, na przykład długopisy. Zresztą odzież z nadrukami logo – na przykład czapeczki albo t-shirty również może pełnić rolę gadżetów reklamowych. 

Aktywność promocyjna jest konieczna, bowiem na rynku w większości branż istnieje konkurencja.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.