Dropshipping

Dropshipping opiera się na systemie trójstronnym między klientem, sprzedawcą i dostawcą. W przypadku zakupu online, klient korzysta ze strony internetowej e-commerce sprzedawcy, który oferuje produkty, których nie posiada w magazynie.
W momencie złożenia zamówienia klient dokonuje zakupu u dostawcy, który jest odpowiedzialny za dostawę do klienta. W tym systemie detalistę można zatem przyrównać do usługodawcy odpowiedzialnego za sprzedaż produktu, który nie zajmuje się logistyką. Odpowiedzialność za to spoczywa na dostawcy. Ten sposób działania oferuje sprzedawcy dużą elastyczność i pozwala mu skupić się tylko na sprzedaży.

Dla sprzedawcy , zwłaszcza jeśli jest on przedsiębiorcą, który dopiero zaczyna swoją przygodę z e-commerce, dropshipping ma oczywiste zalety, których nie należy lekceważyć. W systemie tym, nie musisz inwestować dużego kapitału początkowego. Możliwe staje się uruchomienie projektu biznesowego z niedużą sumą pieniędzy, co jest wspaniałym sposobem na wprowadzenie małych i średnich przedsiębiorstw na rynek. W rzeczywistości nie istnieje ryzyko posiadania dużej ilości niesprzedanych produktów.  Świetna jest też możność posiadania bogatego i zróżnicowanego katalogu dostępnego od początku działalności. Jest to kolosalna atrakcja dla młodej firmy.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.