
Reklama jest konieczna w większości branż. Jedną z pryncypialnych spraw jaką należy się zająć to wybór odpowiedniej postaci reklamy twojej branży lub też produktu jaki oferujesz. Każda branża ma swoją swoistość i specyficzną grupę docelową. Dla poniektórych branż najbardziej akuratna będzie reklama zewnętrzna, na przykład billboardy, dla innych najlepszą formą reklamy będą spoty telewizyjne a jeszcze inna branża będzie uzyskiwała wielkie korzyści z reklamy na ulotkach. Bardzo często jeżeli nie najczęściej przedsiębiorstwa korzystają przy prowadzeniu kampanii reklamowych z paru typów reklam. Na przykład, jeżeli mamy do czynienia z ogólnokrajową kampanią promującą dany produkt to nader często możemy zobaczyć w tej samej formule graficznej reklamy na bilbordach, w telewizji i w Internecie.
Projektując reklamy trzeba zdefiniować grupę docelową. Potem na podstawie tej definicji dobierać typy reklam, rodzaje miejsc ich zainstalowania lub emisji, ich charakter, język przekazu.
Dodaj komentarz